menu

BOEKJE VAN OUD PAPIER


BOEKJE VAN OUD PAPIER

Dit boekje is 11cm x 11cm groot.
De kaft is beplakt met zelf bewerkt papier.
Het binnenwerk is gemaakt van een oude FLOW.


Ik gebruik het boekje om er kleine portretjes in te maken.

Foto boven: voorzijde van het boekje.
Het armbandje en het portretje (middelste foto)
heb ik in dezelfde periode gemaakt als het boekje en het
is eigenlijk wel frappant dat de kleuren zo mooi overeenkomen.
Het onderste portretje heb ik gemaakt van bewerkt papier,
inkt en bloemenkraaltjes.

HIER meer armbandjes.
HIER nog een boekje en een link naar inbinden.
HIER een link naar de bloem.

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee om van oud papier iets te maken....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boekje!!! Heel mooi hoor;

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je maakt er alweer iets bijzonders van. fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk boekje met lieve portretjes, heel mooi gemaakt.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blogje! ik kwam hier tegen via andere blosters, zo gaat dat, en volg blogjes die dezelfde hobby/s als ik hebben, Bedankt voor het delen, en tot blogs..liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...